Reikalavimai atletams

STIPRIAUSI grumsis dėl geriausiojo vardo.

Ar pateksi į TOP ? Tai priklausys jei:

Vyrai/Men

Kardio: nubėgi 2 km greičiau nei per 10 min.

/2km running time faster then 10 min.

Sunkioji atletika: deadlift 10 x 80 kg , push press 10 x 50 kg , squat 10 x 80 kg

CrossFit/funkcinės:  turi žinoti ir mokėti dirbti su gira, „burpiai“, „box jump“ ir kt./

you should know how to work with kettelbells, box jumps, double unders and so on.

Moterys/Women

Kardio: nubėgi 2 km greičiau nei per 11 min.

/2km running time faster then 11 min. ,

Sunkioji atletika: deadlift 10 x 40 kg , push press 10 x 20 kg , squat 10 x 40 kg

CrossFit/funkcinės:  turi žinoti ir mokėti dirbti su gira, „burpiai“, „box jump“ ir kt./

you should know how to work with kettelbells, box jumps, double unders and so on.

 Šie reikalavimai yra tik baziniai, jais remiantis turi nuspręsti ar sugebi ir nori dalyvauti.

Jei nusprendei dalyvauti Fitness challenge privalai mokėti:

Deadlift 

Front sqaut 

The Thruster

The kettlebell snatch

The push press

The Burpee

DALYVIŲ PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖS

1. Dalyvaudami renginyje visi dalyviai sutinka su šiais nuostatais bei kitomis organizatorių nustatytomis
taisyklėmis ir sutinka jų laikytis. TAISYKLĖS.
2. Varžybų metu dalyviai privalo laikytis organizatorių taisyklių.
3. Savo daiktų saugumu dalyviai privalo pasirūpinti patys. Organizatoriai už dalyvių daiktų saugumą neatsako.
4. Už savo sveikatą dalyviai atsako patys. Organizatoriai už dalyvių sveikatą neatsako.
5. Dalyviai atsako už varžybų metu jiems patikėtą inventorių pagal Dalyvio sutartyje nurodytas sąlygas.

ORGANIZATORIŲ TEISĖS

1. Organizatoriai pasilieka teisę bet kada keisti renginio nuostatus.
2. Organizatoriai pasilieka teisę diskvalifikuoti dalyvius ar neleisti jiems startuoti.